Dlaczego powinieneś założyć markę Private Label Pet Food - GA Pet Food

Dlaczego powinieneś stworzyć własną karmę dla zwierząt Private Label?

Stworzenie własnej marki Private Label Pet Food to w tej chwili dobry pomysł. Przemysł karmy dla zwierząt domowych przeżywa obecnie boom. Najnowsze badania przeprowadzone przez PFMA ujawnił, że 34 miliony domowych towarzyszy mieszka w około 17 milionach gospodarstw domowych w całej Wielkiej Brytanii, podczas gdy 85 milionów europejskich gospodarstw domowych posiada co najmniej jedno zwierzę domowe. Te liczby mają wzrosnąć dopiero w ciągu najbliższych kilku lat; dlatego możliwość stworzenia karmy dla zwierząt pod własną marką nigdy nie była lepsza. Ten artykuł skupi się na rynku karmy dla zwierząt domowych i trendach w branży. Zbada również możliwości związane z karmą dla zwierząt domowych pod markami własnymi oraz wzrost popularności tych produktów. Analizując również czynniki, które należy wziąć pod uwagę, chcąc stworzyć własną markę karmy dla zwierząt domowych.

Rynek karmy dla zwierząt domowych w Wielkiej Brytanii i Europie

Populacja zwierząt domowych w Wielkiej Brytanii stale rośnie; dlatego też rynek karmy dla zwierząt domowych. Według niedawnego Raport Mintel, brytyjski rynek karmy dla zwierząt domowych był wart oszałamiającej wartości 2.86 miliarda funtów w 2020 r. i przewiduje się, że do 3.28 r. wzrośnie do około 2025 miliarda funtów. Ponadto roczny obrót w Europie wyniósł 18 miliardów funtów przy rocznym tempie wzrostu 2.6 %. Na rynek wpływa kilka kluczowych trendów; są one wymienione poniżej.

Rynek karmy dla zwierząt domowych w Europie i Wielkiej Brytanii był wart 21 miliardów funtów w 2020 roku.

Wpływ Covid 19 na karmę dla zwierząt domowych

Covid-19 wpłynął na wiele branż, w tym na karmę dla zwierząt domowych. Pandemia dowiodła, że ​​przemysł karmy dla zwierząt domowych jest prężnym przemysłem, a wiele krajów uznało go za usługę o zasadniczym znaczeniu. . Wielu ekspertów uważa, że ​​przemysł karmy dla zwierząt domowych będzie nadal dostosowywał się do wyzwań spowodowanych przez Covid-19. Branża musiała zmagać się z nawykami zakupowymi właścicieli zwierząt domowych, takimi jak przechodzenie ze sklepów zoologicznych do Internetu. Ponadto właściciele mają silniejszą więź ze swoimi futerkowymi dziećmi i skupiają się na zdrowiu i dobrym samopoczuciu swoich towarzyszy, co prowadzi do zwiększenia sprzedaży karmy dla zwierząt premium. 31% właścicieli kładzie duży nacisk na zdrowe odżywianie od początku epidemii. Tymczasem 57% ludzi chciałoby, aby karma ich zwierząt wspierała ich układ odpornościowy.

W 2020 r. sprzedaż szczeniąt znacznie wzrosła, ponieważ ludzie zwracali się do swoich zwierząt domowych o wygodę. Klub kynologiczny ujawniło, że 41% osób, które kupiły szczeniaka podczas pandemii, stwierdziło, że głównym powodem było posiadanie towarzysza w zamknięciu; ponadto 38% stwierdziło, że było to spowodowane częstszym przebywaniem w domu. Tymczasem 27% przyznało, że dostało szczeniaka, aby pomógł im lub ich rodzinie w trudnym okresie blokady.

Uczłowieczenie

Humanizacja jest kluczowym trendem na brytyjskim rynku karmy dla zwierząt domowych i napędza wzrost w tym sektorze. Wpływ humanizacji jest obecnie szczytowy, ponieważ właściciele zwierząt domowych zachęcają przemysł karmy dla zwierząt domowych do tworzenia produktów zgodnych z trendami żywieniowymi dla ludzi.

Wpływ humanizacji jest obecnie szczytowy, ponieważ właściciele zwierząt domowych zachęcają przemysł karmy dla zwierząt domowych do tworzenia produktów zgodnych z trendami żywieniowymi dla ludzi

Zakres informacji dostępnych dla właścicieli zwierząt domowych w celu zbadania diety ich zwierząt gwałtownie wzrósł. W przypadkach takich jak zdrowie układu pokarmowego właściciele zwierząt przyjrzą się składnikom karmy dla zwierząt domowych i zobaczą podobieństwa do karmy dla ludzi, które wspomagają trawienie. . Ponieważ sprawy toczą się szybko, pozostawanie na szczycie trendów i analizowanie wpływów humanizacji ma kluczowe znaczenie dla sukcesu.

W ostatnim czasie coraz więcej ludzi tworzy własną karmę dla zwierząt, aby zaspokoić różne potrzeby zwierząt domowych, które nie są dostępne w masowo produkowanych produktach dla zwierząt domowych. Daje to przedsiębiorcom produkującym karmę dla zwierząt doskonały sposób na znalezienie luki na rynku i dotarcie do klientów.

Szansa dla marki własnej

Marka prywatna to miejsce, w którym firma otrzymuje produkty wytwarzane przez stronę trzecią, ale sprzedaje pod własną marką. Staje się to coraz bardziej popularnym modelem biznesowym w kilku branżach, w tym karmy dla zwierząt domowych. Firma może kontrolować decyzje dotyczące marki i oferowanych produktów. Następnie są one dostarczane przez firmę zewnętrzną do firmy, aby sprzedawać je swoim klientom.

Niegdyś fenomen dyskontów jest teraz powszechnie obserwowany wśród produktów premium.

Wielka Brytania i Europa przodują w segmencie premium dla marek własnych. Jest to stały trend, a w ciągu najbliższych pięciu lat spodziewany jest dalszy wzrost. Uważa się, że produkty marek własnych przyciągają właścicieli zwierząt domowych do niezależnych sklepów zoologicznych. Ponadto, przy wielu dostępnych produktach, konsumenci coraz częściej decydują się kupować własne marki detaliczne, mając pewność, że produkty marki własnej będą się rozwijać.

Jakie są zalety marki własnej?

Istnieje wiele historii ludzi z powodzeniem tworzących własne produkty pod marką własną w sektorze karmy dla zwierząt domowych. Model biznesowy Private Label zapewnia wiele korzyści firmom, które chcą stworzyć własną karmę dla zwierząt domowych.

Zdolnośc do adaptacji

Stworzenie własnego produktu marki własnej może pozwolić Ci dostosować się do nowych wymagań klientów. Jeśli producent, od którego zaopatrujesz się, ma w ofercie różnorodne produkty, łatwiej będzie zareagować na zmianę zachowań rynkowych i łatwiej będzie kierować reklamy do klientów w oparciu o te trendy na rynku.

Na przykład humanizacja karmy dla zwierząt domowych zapewnia klientom różne wymagania dotyczące ich zwierząt. Dlatego firmy zajmujące się karmą dla zwierząt domowych nieustannie poszukują sposobów na spełnienie wymagań klientów.

Cennik

Propozycja marki własnej pozwala sprzedawać produkty po cenie, którą chciałbyś w oparciu o swoją strategię marketingową. Model marki własnej jest zwykle tańszy dla detalistów, którzy chcą sprzedawać produkty, a firmy mogą ustalać własne ceny i marże.

Lojalność klientów

Skuteczne produkty marki własnej mogą pomóc w zwiększeniu lojalności klientów dla Twojej firmy. Jeśli klient lubi Twoje produkty, jedynym miejscem, w którym może go kupić, jesteś Ty. Oznacza to, że zyskasz powracających klientów!

Czynniki, które należy wziąć pod uwagę w przypadku możliwości marki własnej

Ponieważ karma dla zwierząt pod własną marką stale rośnie, przed stworzeniem karmy dla zwierząt pod własną marką należy wziąć pod uwagę kilka czynników.

Rynek docelowy

Rynek docelowy to grupa konsumentów zidentyfikowana jako prawdopodobni nabywcy produktów. Ma to kluczowe znaczenie, jeśli chodzi o kierowanie działaniami marketingowymi. Ponadto konsumenci tworzący rynek docelowy mają podobne cechy, takie jak demografia, dochody, geografia i siła nabywcza.

Przy około 59% gospodarstw domowych posiadających zwierzę, możliwości są nieograniczone. W karmach dla zwierząt domowych istnieje tak wiele dróg, które pozwalają dotrzeć do różnych segmentów rynku.

Każdy segment docelowy będzie miał inne kryteria zakupu, czy to procent białka, cena czy pochodzenie surowców. Decydowanie o rynku docelowym jest kluczowe, aby zapewnić odpowiednią strukturę komunikatów i cen.

Unikalny punkt sprzedaży

USP (określany również jako Unique Selling Point) to sposób na odróżnienie produktu od konkurencji. Firmy mogą to zrobić, oferując produkt lub usługę po niższych kosztach, wyższej jakości lub jako pierwszy produkt tego rodzaju. Udany USP obiecuje klientom wyraźne korzyści i oferuje im coś, czego nie oferują produkty konkurencji. Na przykład stworzenie własnej karmy dla zwierząt pod własną marką oznacza, że ​​musisz zbadać, czym Twój produkt różni się od konkurencji. Dlatego promując różne składniki, które zawiera Twój przepis i jakie korzyści może to przynieść zwierzętom.

Marże

Marże zysku to różnica między całkowitym kosztem wytworzenia i sprzedaży produktu a ceną, za jaką jest on sprzedawany. Jeśli chodzi o produkty marki własnej, po zakupie produktów od producenta możesz określić koszt swojego produktu i marże, które chciałbyś uzyskać.

Rozpoznawalność marki

Produkty marki własnej są dla Ciebie świetną okazją do kreowania wizerunku Twojej marki. Niezależnie od tego, czy buduje się na istniejącej firmie, czy tworzy nową. Marka własna tworzy tożsamość, dzięki której Twoja marka jest rozpoznawalna. Jeśli dotrzymasz obietnicy swojej marki, możesz budować lojalność wśród swoich klientów za pośrednictwem mediów społecznościowych i rekomendacji ustnych.

Podsumowując, karma dla zwierząt pod marką własną zapewnia fantastyczne perspektywy dla firm. Wraz z rosnącą liczbą zwierząt domowych w Wielkiej Brytanii i rosnącą sprzedażą karmy dla zwierząt, możliwość stworzenia karmy dla zwierząt pod własną marką nigdy nie była lepsza.

Branża dostrzega wiele różnych trendów na rynku, a humanizacja karmy dla zwierząt domowych jest głównym czynnikiem decydującym o tym, co klienci chcieliby widzieć w karmie dla zwierząt domowych. Propozycja marki własnej zapewnia również firmom różne korzyści, takie jak dostosowanie się do potrzeb klientów i ustalanie własnych cen w celu ukierunkowania na różne segmenty rynku.

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o tworzeniu własnej karmy dla zwierząt domowych pod własną marką, kliknij poniższy link, aby przekonać się, jakie to proste.

Powrót do Centrum Wiedzy
Matthew Aiken, Dyrektor do spraw marketingu

Matthew Aiken

Ekspert ds. komunikacji marketingowej

Matt ukończył studia licencjackie na kierunku Biznes i zarządzanie w 2017 roku. Wtedy odkrył swoją pasję i zainteresowanie marketingiem. W wolnym czasie lubi wszystkie aktywności związane z fitnessem oraz aktywności na świeżym powietrzu. Ma również buldoga francuskiego o imieniu Harley oraz kota perskiego o imieniu Bonnie Blue.

Może spodoba Ci się również ...

Artykuł napisany przez Matthew Aiken