Wpływ COVID-19 na karmę dla zwierząt domowych - GA Pet Food Partners

Pandemia COVID-19 jest obecnie tematem numer jeden na całym świecie i z pewnością wywarła ogromny wpływ na wszystkich na całym świecie. Ale jaki był wpływ COVID-19 na karmę dla zwierząt domowych? Ten artykuł zawiera wgląd w to, co pandemia oznaczała dla branży. Przyglądamy się kupowaniu zwierząt domowych i temu, jak COVID-19 skupił się na zdrowiu zarówno ludzi, jak i zwierząt. Ponadto przyjrzymy się, jak COVID-19 wpłynął na wzorce zakupowe właścicieli zwierząt domowych.

Ludzie kupują więcej zwierząt podczas pandemii

Kiedy COVID-19 po raz pierwszy ujrzał światło dzienne w marcu 2020 r., wiele krajów zdecydowało się ograniczyć przepływ ludzi. W rezultacie większość społeczeństwa została poproszona o pozostanie w domu i pracę w domu. Z kilku powodów spowodowało to wzrost posiadania zwierząt domowych. Po pierwsze, wiele osób znalazło się w izolacji i szukało towarzysza, ponieważ byli samotni. Po drugie, bariery posiadania zwierzaka dla osób zwykle pracujących w lokalizacji zewnętrznej są znacznie zmniejszone, ponieważ ludzie mogą spędzać więcej czasu w domu, aby się nimi opiekować.

Niektóre ostatnie statystyki dostarczone przez Stowarzyszenie Producentów Karmy dla Zwierząt domowych wykazały, że 3.2 miliona gospodarstw domowych w Wielkiej Brytanii nabyło zwierzę domowe od początku pandemii (Paley, 2021). W sumie kraj ma obecnie 17 milionów gospodarstw domowych posiadających zwierzęta domowe. Spowodowało to, że poziom posiadania zwierząt domowych, który był wcześniej stagnacją w ciągu ostatnich pięciu lat, wzrósł do 57% w maju 2021 r. (Mintel, 2021). Wzrost liczby właścicieli zwierząt domowych w dużej mierze pochodzi od młodych ludzi. Ponad połowa nowych rodziców zwierząt domowych w okresie pandemii była w wieku od 16 do 34 lat. Innym kluczowym czynnikiem wpływającym na nabywanie zwierząt domowych są obecni właściciele, z których 42% nabywa kolejne zwierzę od czasu zablokowania. Co ciekawe, 74% właścicieli zwierząt domowych ujawniło, że ich zwierzę pomogło w ich zdrowiu psychicznym podczas COVID-19.

Ponieważ niektóre części świata zaczęły uwalniać się od ograniczeń, organizacje charytatywne dla zwierząt domowych ostrzegają właścicieli, którzy chcą rozstać się ze swoimi zwierzętami z powodu zmian w ich okolicznościach, takich jak powrót do pracy na zewnątrz. Jednak eksperci branży zoologicznej uważają, że zmiana w kierunku bardziej elastycznych modeli pracy zostanie zakorzeniona, a ludzie będą nadal opiekować się swoimi pandemicznymi „dzieciami futerkowymi”.

Jaki to miało wpływ?

Więcej osób kupujących zwierzęta niż kiedykolwiek wcześniej nieuchronnie zwiększyło zakupy karmy dla zwierząt. W szczególności podczas pierwszej blokady nastąpił ogromny wzrost sprzedaży, ponieważ ludzie gromadzili zapasy żywności na wypadek jakichkolwiek przyszłych niedoborów. W miarę postępu pandemii wiele osób uważało na swoje codzienne wydatki, chociaż nie miało to wpływu na to, ile wydają na swoje zwierzęta. 37% właścicieli twierdzi, że przekierowało zaoszczędzone pieniądze na swoje zwierzęta (Mintel, 2021). W szczególności sprzedaż przysmaków dla zwierząt domowych wzrosła o 9%, a tego samego oczekuje się w 2021 r. Przemysł karmy dla zwierząt domowych w Wielkiej Brytanii jest wyceniany na 3.2 miliarda funtów, a globalnie szacuje się na 75.29 miliarda dolarów (firma, 2021 r.).

Jak Covid skupił się na zdrowiu zwierząt?

Więcej czasu w domu dla ludzi spowodowało, że kładzie się duży nacisk na zdrowie ludzi. Poprawa sprawności fizycznej, rodzaj spożywanej żywności i ogólny stan zdrowia stały się częścią dyskusji. Przekształciło się to w to, jak ludzie postrzegają zdrowie swojego zwierzaka. Kwestie takie jak skóra i sierść, zdrowie jelit i przewodu pokarmowego są priorytetami dla tego, co właściciele kupują dla swoich zwierząt.

Raport firmy Mintel pt. „Zainteresowanie koncepcjami karmy dla zwierząt domowych, 2021” wykazał, że 66% właścicieli zwierząt domowych chciałoby karmę zawierającą zdrowe dla jelit składniki, takie jak prebiotyki i probiotyki. Ponadto 64% właścicieli zgadza się, że to, czym karmisz swojego zwierzaka, ma bezpośredni wpływ na jego samopoczucie emocjonalne. Podczas gdy badania przeprowadzone przez Packaged Facts wykazały, że 43% właścicieli zwierząt domowych zdecydowanie zgadza się, że podoba im się pomysł zdrowszej żywności dla swoich zwierząt.

Właściciele są bardziej skupieni na zdrowiu swoich pupili

Jak to wpłynęło na karmę dla zwierząt domowych?

Skupienie się ludzi na zdrowiu zwierząt domowych odegrało kluczową rolę w wywarciu wpływu na karmę dla zwierząt domowych. Bardziej niż kiedykolwiek rodzice zwierząt domowych szukają sposobów na zapewnienie długowieczności zdrowia swojego zwierzaka. W rezultacie marki karmy dla zwierząt domowych szukają obecnie nowych, modnych koncepcji dotyczących zdrowia i żywienia, skierowanych do właścicieli zwierząt domowych. W szczególności przepisy zawierające funkcjonalne składniki są wykorzystywane do wspierania ogólnego stanu zdrowia i dobrego samopoczucia zwierząt.

Zmiany we wzorcach zakupowych

Istotny wpływ, jaki COVID-19 wywarł na sektor zwierząt domowych, to sposób, w jaki konsumenci kupują karmę dla zwierząt domowych. Jak wspomniano wcześniej, wraz z blokadami pojawiły się ograniczenia dla ludzi i towarów na całym świecie. W rezultacie ludzie szukają nowych sposobów robienia zakupów dla swoich zwierząt, niektórzy chcą wspierać lokalne sklepy zoologiczne, a inni przenoszą się na zakupy online.

Rozwój handlu elektronicznego

Przed COVID-19 platformy handlu elektronicznego stawały się coraz bardziej popularne; więcej klientów niż kiedykolwiek bada potencjalne marki karmy dla zwierząt domowych. Jednak COVID-19 odnotował przyspieszenie zakupów przez właścicieli zwierząt domowych przez Internet.

Według niedawnego badania Pet Food Industry 63% respondentów stwierdziło, że ich wzrost sprzedaży pochodzi z internetowych kanałów sprzedaży detalicznej. Kolejne 51% wyjaśnia, że ​​ich firma zajmująca się karmą dla zwierząt domowych przygląda się teraz uważnie inwestycjom cyfrowym, ze sprzedażą e-commerce, sprzedażą online bezpośrednio do konsumenta lub usługami subskrypcji i dostawy do domu (Beaton, 2020).

Zakupy w lokalnych sklepach zoologicznych

Wiele firm detalicznych musiało zamknąć swoje drzwi w innych branżach z powodu COVID-19. Na szczęście dla niezależnych sklepów zoologicznych pozostają otwarte przez cały okres COVID. Mniejszy ruch wśród właścicieli zwierząt oznacza, że ​​ludzie zwracają się do lokalnych sklepów zoologicznych, aby zapewnić im karmę dla zwierząt. We wczesnych stadiach pandemii zakupy paniki oznaczały napływ sprzedaży do sklepów zoologicznych. Wielu rodziców zwierząt domowych nie chciało podróżować daleko w celu zakupu, ale chciało wspierać lokalne sklepy.

Wraz z tym wzrostem sprzedaży pojawili się nowi klienci, którzy stworzyli fantastyczną okazję dla sklepów zoologicznych. Ostatnie badania przeprowadzone przez Urząd Statystyczny ujawniły w październiku 2021 r., że sprzedaż detaliczna wzrosła o 0.8%. Pokazuje to, że ludzie nadal chętnie kupują w lokalnych sklepach i wspierają lokalną gospodarkę.

Podsumowanie

Podsumowując, COVID-19 ogromnie wpłynął na nas wszystkich, w tym na sektor zwierząt domowych. Wzrost posiadania zwierząt domowych pozytywnie wpłynął na branżę, ponieważ ludzie wydają więcej pieniędzy na swoje zwierzęta.

Odzwierciedla to wartość przemysłu karmy dla zwierząt domowych na rekordowo wysokim poziomie 3.2 miliarda funtów w Wielkiej Brytanii.

Pandemia przyniosła również duży nacisk na zdrowie zwierząt domowych, co doprowadziło do tego, że właściciele zwierząt domowych szukają karmy, która pomoże im w utrzymaniu ogólnego stanu zdrowia i dobrego samopoczucia. Ponadto chcą zobaczyć funkcjonalne składniki, które pomogą w długowieczności ich zwierząt.

Istotny wpływ COVID-19 na karmę dla zwierząt domowych to zmiany w zachowaniach zakupowych konsumentów. Ze względu na ograniczenia w przemieszczaniu się ludzi z powodu blokad, konsumenci znaleźli różne sposoby robienia zakupów dla swoich zwierząt. Platformy internetowe odnotowały wzrost sprzedaży, ponieważ ludzie są izolowani w swoich domach, co jest wygodą zakupów online. Pandemia dotknęła również sklepy zoologiczne, a wielu właścicieli zwierząt domowych chce wspierać lokalne firmy. Napływ nowych zwierząt domowych sprawił, że sklepy zoologiczne stały się doskonałym miejscem dla nowych i obecnych właścicieli, aby zdobyć wiedzę na temat zwierząt domowych oraz fantastyczną okazją dla sklepów zoologicznych, aby dotrzeć do nowych klientów i poszerzyć swoją istniejącą bazę klientów.

Referencje

Beaton, L. (2020, kwiecień). E-commerce: to miejsce, w którym chcesz być. Pobrane z przemysłu karmy dla zwierząt domowych:https://www.petfoodindustry.com/articles/9084-e-commerce-its-where-you-want-to-be

Firma, TB (2021). Raport o globalnym rynku karmy dla zwierząt domowych 2021: Wpływ i odbudowa COVID-19 do 2030 r.

Mintel. (2021). Pet Food Wielka Brytania, 2021. Mintel.

Paley, N. (2021). PFMA publikuje najnowsze dane o populacji zwierząt domowych. Pobrane z PFMA:https://www.pfma.org.uk/news/pfma-releases-latest-pet-population-data

Visavadia, H. (2021, listopad). Sprzedaż detaliczna wraca do wzrostu w październiku. Pobrane z Pet Gazette::https://www.petgazette.biz/198593-retail-sale-zwrot-do-wzrostu-w-październiku

Powrót do centrum wiedzy
Matthew Aiken, Dyrektor do spraw marketingu

Matthew Aiken

Ekspert ds. komunikacji marketingowej

Matt ukończył w 2017 roku studia licencjackie z zakresu biznesu i zarządzania. Tutaj odkrył, że ma pasję i zainteresowanie marketingiem. W wolnym czasie lubi wszystko, co związane z fitnessem i przebywaniem na świeżym powietrzu. Ma również buldoga francuskiego o imieniu Harley i perskiego kota o imieniu Bonnie Blue.

Może spodoba Ci się również ...

Artykuł napisany przez Matthew Aiken