Większość właścicieli zwierząt domowych uważa swoje zwierzęta za część rodziny, z dużą świadomością zdrowia swojego zwierzaka. Jednak przy tak dużej ilości dostępnych informacji i kilku sposobach robienia zakupów, właściciele zwierząt domowych mogą mieć trudności ze znalezieniem najlepszego miejsca na zakup karmy dla swoich zwierząt. Mając to na uwadze, w tym artykule skupimy się na sklepach zoologicznych i korzyściach, jakie przynoszą właścicielom zwierząt domowych, zmianom nawyków zakupowych konsumentów oraz tym, jak niezależne sklepy zoologiczne pomagają lokalnym społecznościom i gospodarce.
W Wielkiej Brytanii istnieje łącznie 3000 sklepów zoologicznych. Z kolejnymi 60,000 3.2 w Europie, każdy z własnymi unikalnymi specjałami. Sklepy zoologiczne mają duży udział w wartości brytyjskiego rynku karmy dla zwierząt domowych, który według PFMA jest obecnie wart XNUMX miliarda funtów.
Wpływ Covid-19 na sklepy zoologiczne
Covid-19 wpłynął na wiele branż, w tym na karmę dla zwierząt domowych. W rezultacie nawyki zakupowe właścicieli zwierząt domowych zaczęły się zmieniać. Strony e-commerce zyskały udział w rynku w branży karmy dla zwierząt domowych, ponieważ ludzie mają ograniczony czas spędzany poza domem. Internetowa sprzedaż karmy dla zwierząt domowych w ostatnich latach systematycznie rosła, ale pandemia znacznie przyspieszyła ten trend.
Podczas gdy niektóre branże musiały zamknąć drzwi na dłuższy czas, sklepy zoologiczne okazały się odporne na pandemię, a wiele rządów na całym świecie uznało je za niezbędne. Mniej ruchu wśród właścicieli zwierząt domowych i lokalnych sklepów zoologicznych pomogło im odnieść korzyści, ponieważ ludzie nie musieli podróżować daleko, aby zdobyć jedzenie dla swoich zwierząt. Ponadto panika kupowania, szczególnie we wczesnych stadiach pandemii, oznaczała napływ sprzedaży do sklepów zoologicznych. Stopniowo wróciło to do normalnego poziomu; jednak właściciele zwierząt, którzy robili zakupy w sklepach zoologicznych, zdali sobie sprawę z wartości, jaką te sklepy przynoszą.
Ostatnie badania wykazały, że w kwietniu tego roku zaufanie konsumentów do sprzedaży detalicznej zwierząt domowych wzrosło o 0.4% w porównaniu z tym samym okresem w 2019 r. Ponadto w sklepach zoologicznych i weterynarii zakupy wzrosły o oszałamiające 32.4% w porównaniu z dwoma laty temu ; jest to szybsze niż jakikolwiek inny sklep na głównych ulicach. Podczas gdy 42% konsumentów chętniej robi zakupy na miejscu niż przed pandemią, 47% określa ulice handlowe jako serce swoich społeczności.
Trend w zakresie zdrowia i dobrego samopoczucia
Właściciele zwierząt skupili się również na zdrowiu i dobrym samopoczuciu ich zwierząt. Blokady i ograniczenia doprowadziły do tego, że ludzie skupiają się na sprawności fizycznej, tym, co jedzą i ich ogólnym stanie zdrowia.
To rozszerzyło się na rynek karmy dla zwierząt domowych. Badania przeprowadzone przez Packaged Facts sugerują, że 23% właścicieli psów i 24% właścicieli kotów jest szczególnie zaniepokojonych lękiem i stresem swojego zwierzaka. Jak również 20% właścicieli psów i 21% właścicieli kotów szczególnie martwi się o układ odpornościowy swojego zwierzaka
Ponieważ zdrowie i dobre samopoczucie zwierząt domowych stały się centralnym punktem, bieżące wydarzenia przyczyniły się do tego tylko dla właścicieli zwierząt domowych. Oznaczało to, że sklepy zoologiczne musiały dostosować się, oferując produkty, które są szczególnie korzystne dla zdrowia zwierząt.
Korzyści ze sklepów zoologicznych
Niezależne sklepy zoologiczne zapewniają właścicielom zwierząt wiele możliwości i korzyści. Wielu z tych korzyści nie można doświadczyć u internetowych sprzedawców zwierząt domowych. W tej części artykułu przyjrzymy się zaletom sklepów zoologicznych i dlaczego właściciele zwierząt domowych powinni tam robić zakupy dla swoich ukochanych futerkowych dzieci.
Wiedza o swoich produktach
Wiedza, którą możesz zdobyć wchodząc do sklepu zoologicznego, nie ma sobie równych. Specjalistyczne sklepy zoologiczne mają wiele informacji na temat sprzedawanych produktów i świetny wgląd w zdrowie i dobrostan zwierząt. Ponadto większość pracowników sklepów zoologicznych przeszła szkolenie. Dlatego, ponieważ każdego dnia spotykają się z różnymi klientami, mogą dostarczać prawdziwych doświadczeń, aby zapewnić zwierzętom produkty najwyższej jakości. .
Zrozumieć indywidualne potrzeby zwierząt
Oprócz ogromnej wiedzy na temat swoich produktów, sklepy zoologiczne często znają specyficzne potrzeby zwierząt domowych; niezależnie od tego, czy będzie to pytanie o rasę, czy wiek zwierzęcia, zazwyczaj będą mieli zalecenie. Jeśli odwiedza go stały klient, może być dostępny produkt, który odpowiadałby potrzebom jego pupila. Może to pomóc właścicielowi zaoszczędzić czas i pieniądze, ponieważ nie musi próbować różnych produktów, które mogą nie być korzystne dla ich zwierząt.
Zaoferuj wyjątkowe wrażenia zakupowe
Sklepy zoologiczne są jak żadne inne w branży zoologicznej, jeśli chodzi o doświadczenie zakupowe klientów. Są doskonałym miejscem dla właścicieli do poznawania najnowszych trendów w karmach dla zwierząt domowych, dostarczając im pomysłów na podarowanie swoim pupilom. Często dostępne są próbki dla zwierząt domowych do wypróbowania, a jeśli im się spodobają, mogą kupić pełny produkt.
Połącz się z podobnie myślącymi właścicielami
Dla niektórych właścicieli pójście do sklepu zoologicznego to okazja do spotkań towarzyskich. Tutaj właściciele zwierząt mogą dzielić się swoimi doświadczeniami, a także szukać rozwiązań problemów, jakie mają ze swoimi pupilami. Bardzo prawdopodobne jest również, że właściciele mają podobne zainteresowania.
Informacje lokalne
Sklepy zoologiczne to świetny sposób, aby dowiedzieć się o wydarzeniach, które mają miejsce w lokalnej społeczności. Niezależnie od tego, czy jest to wystawa psów, czy wspaniałe lokalne spacery dla zwierząt domowych, sklep zoologiczny jest kopalnią informacji.
Zapewnij rozwiązania
Często supermarkety i internetowe sklepy zoologiczne mogą zaprzestać sprzedaży bez sugerowanej alternatywy. Może to stanowić problem dla właścicieli, ponieważ mogą mieć trudności ze znalezieniem alternatywy dla swoich zwierząt. Sklepy zoologiczne mogą w pierwszej kolejności informować swoich klientów o wszelkich zmianach w dostępnych produktach i dać im odpowiednią alternatywę, aby zapewnić, że zwierzę ich klienta nadal otrzymuje produkt najwyższej jakości. .
Wygoda i wybór
Dla większości ludzi sklepy zoologiczne są zazwyczaj lokalne. Dzięki nowoczesnemu stylowi życia i napiętym harmonogramom pozwalają właścicielom zwierząt na szybkie kupowanie potrzebnych im produktów. Do wyboru jest również szeroka gama produktów, które zaspokoją wszelkie potrzeby zwierząt. Na przykład właściciel psa może szukać dla swojego psa karmy o wysokiej zawartości mięsa; sklep zoologiczny będzie oferował różne przepisy zawierające dużo mięsa i różne rodzaje źródeł białka.
Sklepy zoologiczne i społeczność
Lokalne sklepy zoologiczne często łączą się osobiście ze swoją społecznością i rozumieją niesamowite, wyjątkowe relacje między zwierzętami a ludźmi. Ponadto większość właścicieli i pracowników sklepów zoologicznych wybiera ścieżki kariery w oparciu o miłość do zwierząt. Oznacza to, że mogą odnosić się do tego, jak mogą się czuć właściciele zwierząt domowych i świetnie się z nimi dzielą. Ogólnie rzecz biorąc, niezależne sklepy zoologiczne są prowadzone przez rodzinę i czerpią korzyści z każdej dokonanej przez nich sprzedaży. Bez niezależnych sklepów wiele społeczności i centrów miast nie miałoby wyboru i wiedzy.
Podsumowując, niezależne sklepy zoologiczne zapewniają właścicielom zwierząt wiele korzyści, takich jak wiedza na temat zwierząt i produktów, a także zrozumienie ich potrzeb. Ponadto sklepy zoologiczne są niezbędne dla lokalnych społeczności. Dają właścicielom zwierząt możliwość uzyskania lokalnych informacji na temat wydarzeń związanych ze zwierzętami, które mogą mieć miejsce w okolicy. Jak wspomniano wcześniej, 47% ludzi opisuje ulice handlowe jako serce swoich społeczności, a sklepy zoologiczne odgrywają kluczową rolę.
Chociaż niezależne sklepy zoologiczne mają wiele zalet, zagrożenie ze strony internetowych sprzedawców zoologicznych i supermarketów oznacza, że sklepy zoologiczne muszą być szczególnie silne, jeśli chodzi o ich markę dla właścicieli zwierząt i to, co wyróżnia je z tłumu. Ponadto pandemia Covid-19 spowodowała znaczny wzrost liczby właścicieli zwierząt domowych dokonujących zakupów online, a sklepy zoologiczne utrzymujące swoją wyjątkową ofertę dla swoich klientów są ważniejsze niż kiedykolwiek.
Matthew Aiken
Ekspert ds. komunikacji marketingowej
Matt ukończył studia licencjackie na kierunku Biznes i zarządzanie w 2017 roku. Wtedy odkrył swoją pasję i zainteresowanie marketingiem. W wolnym czasie lubi wszystkie aktywności związane z fitnessem oraz aktywności na świeżym powietrzu. Ma również buldoga francuskiego o imieniu Harley oraz kota perskiego o imieniu Bonnie Blue.
Może spodoba Ci się również ...
Artykuł napisany przez Matthew Aiken
Zalety i wady AI w handlu detalicznym artykułami dla zwierząt
Możliwe, że często słyszeliście litery „AI” lub „technologia AI” w mediach. Od odblokowywania telefonu za pomocą Face ID po interakcję z [...]