wprowadzenie MyBox Delivery
MyBox Delivery to nasza szybka i wygodna usługa, która pozwala zamówić już od jednej torby i wysłać ją w dowolne miejsce, w tym bezpośrednio do drzwi klientów.
Wraz z MyBox Delivery, kontrolujesz całą komunikację z klientem. Niezależnie od tego, czy Twoi klienci zwracają się do Ciebie w sklepie, online lub telefonicznie, GA Pet Food Partners nigdy nie będzie komunikować się z Twoim klientem, a Twoja skrzynka nie będzie zawierać żadnej korespondencji pochodzącej z GA Pet Food Partners.
Pudełko jest wysyłane za pośrednictwem zaufanej firmy kurierskiej, która poinformuje odbiorcę telefonicznie lub mailowo o dacie i godzinie doręczenia. Nasz kurier wyśle SMS-a/e-maila z jednogodzinnym przedziałem czasu rano w dniu dostawy. Na tej podstawie Ty lub Twój klient możecie zmienić lub dodać opcje „wyjazdu z sąsiadem”.
Możesz również przypisać te powiadomienia do swojego adresu e-mail, aby zapewnić dystrybucję dostaw Twoich klientów zgodnie z planem.
Podczas GA Pet Food Partners wykona całą pracę w tle, dostawy MyBox zawsze będą pozytywnym doświadczeniem między Tobą a Twoim klientem.
W jaki sposób MyBox Delivery działa?
Krok 1: Złóż zamówienie
Złóż u nas zamówienie online za pośrednictwem Portalu dla partnerów lub skontaktuj się ze swoim Menadżer konta (przed złożeniem zamówienia upewnij się, że masz przygotowany projekt etykiety dla danego asortymentu).
Krok 2: Zbierz swoje zamówienie
Następnie wydrukujemy i nakleimy Twoje etykiety oraz przygotujemy Twoje zamówienie do dostawy.
Krok 3: Dostarcz zamówienie
Korzystając z naszej zaufanej usługi kurierskiej, Twoja przesyłka zostanie dostarczona pod wybrany przez Ciebie adres, niezależnie od tego, czy będzie to Twój sklep, czy drzwi Twojego klienta w ciągu 48 godzin * z opcjami śledzenia.
* Dostawa w ciągu 48 godzin jest dostępna tylko w Wielkiej Brytanii