wprowadzenie MyBox Delivery

MyBox Delivery to nasza szybka i wygodna usługa, która pozwala zamówić tylko jedną torebkę i wysłać ją w dowolne miejsce, w tym bezpośrednio do drzwi klientów.

Kontrolujesz całą komunikację z klientem. Mogą kontaktować się z tobą telefonicznie, w sklepie lub online, jednak GA nigdy nie rozmawia z twoim klientem, ani twoje pudełko nie pokazuje żadnej korespondencji pochodzącej z GA.

Pudełko jest wysyłane za pośrednictwem naszego zaufanego kuriera, który skontaktuje się telefonicznie lub mailowo, aby poinformować odbiorcę o dacie i godzinie dostawy. Nasz kurier wyśle ​​SMS-a / e-mail w godzinnym przedziale czasu rano dostawy. Dzięki temu możesz zmienić kolejność lub dodać opcje „zostaw z sąsiadem”.

Możesz również przypisać te powiadomienia do swojego adresu e-mail, aby zapewnić dystrybucję dostaw Twoich klientów zgodnie z planem.

Podczas gdy GA wykona pracę w tle, dostawy MyBox zawsze będą pozytywnym doświadczeniem między Tobą a Twoim klientem.

Jak działa MyBox Delivery pracy?

Krok 1: Złóż zamówienie

Złóż u nas zamówienie online za pośrednictwem portalu dla partnerów lub skontaktuj się z opiekunem klienta (przed złożeniem zamówienia upewnij się, że masz skonfigurowany projekt etykiety dla danego asortymentu).

Portal dla partnerów

Krok 2: Zbierz swoje zamówienie

Następnie wydrukujemy i nakleimy Twoje etykiety oraz przygotujemy Twoje zamówienie do dostawy.

Krok 3: Dostarcz zamówienie

Korzystając z naszej zaufanej usługi kurierskiej, Twoja przesyłka zostanie dostarczona pod wybrany przez Ciebie adres, niezależnie od tego, czy będzie to Twój sklep, czy drzwi Twojego klienta w ciągu 48 godzin * z opcjami śledzenia.

* Dostawa w ciągu 48 godzin jest dostępna tylko w Wielkiej Brytanii i Irlandii.

Translate »