MyBrand
Minimalne zamówienie jednej palety na SKU Wybierz spośród szerokiej gamy przepisów, w tym ekskluzywnych MyBrand wybór Stwórz własne opakowanie na zamówienie lub wybierz z naszej oferty Dedykowany kierownik projektu, który spełni Twoje dokładne wymagania Dostęp do wiedzy żywieniowej podczas całej podróży

Jako partner „My Brand” będziesz mógł wybierać spośród szerokiej gamy przepisów. Tworząc własne markowe torby lub etykiety, będziesz mieć możliwość zapewnienia silnej tożsamości na rynku. Otrzymasz dedykowanego Kierownika Projektu, który będzie Ci pomagał na każdym etapie.

KROK 1: USTAL PLAN

Będziesz mieć pełną elastyczność w wyborze planu, który Ci odpowiada.

KROK 2: WYBÓR PRZEPISU

Wybierz spośród wybranych zakresów ponad 80 różnych receptur z własnymi USP i punktami cenowymi.

KROK 3: PAKOWANIE

Wybierz torbę z naszej bogatej oferty 10 ekskluzywnych MyBrand style toreb lub możesz podać własne. Korzystając z naszego zespołu ekspertów, możemy stworzyć Twoją indywidualną etykietę idealnie dopasowaną do Twojej marki.

KROK 4: KRAJOWA I MIĘDZYNARODOWA WYSYŁKA

Dostępne są opcje przechowywania produktu oraz opcje wysyłki krajowej lub międzynarodowej.

Superfood 65 SUPERFOOD 65® BEZ ZIARNA SUPER PREMIUM NATURALS FUNKCJONALNE ZABIEGI SUPERFOOD 65® The Superfood 65® Asortyment obejmuje wybór przepisów z najlepszym świeżo przygotowanym surowym mięsem, delikatnie ugotowanym w celu ochrony cennego białka, a także mieszankę pożywnych superfoods.

Korzystanie z naszych unikalnych Freshtrusion™, stworzyliśmy receptury zawierające minimum 35% świeżo przygotowanej zawartości.
65% składników zwierzęcych ogółem Mieszanka Superfood Kolagen pochodzenia naturalnego POBIERZ LISTĘ PRODUKTÓW
MyBrand receptury są dostępne w 10 różnych opakowaniach
Ziarno wolne SUPERFOOD 65® BEZ ZIARNA SUPER PREMIUM NATURALS FUNKCJONALNE ZABIEGI BEZ ZIARNA Seria Grain Free obejmuje wybór najlepszych, świeżo przygotowanych, pożywnych i lekkostrawnych źródeł białka zwierzęcego.

Asortyment został opracowany ze słodkich ziemniaków i ziemniaków, aby były odpowiednie dla osób z nietolerancją / wrażliwością na ziarna. Dodane prebiotyki MOS i FOS wspomagają trawienie, co z kolei pomaga w wytwarzaniu mniejszych, mocniejszych stolców.
Ziarno wolne 26% minimum świeżo przygotowanego Digestive Health POBIERZ LISTĘ PRODUKTÓW
MyBrand receptury są dostępne w 10 różnych opakowaniach
Super premium SUPERFOOD 65® BEZ ZIARNA SUPER PREMIUM NATURALS FUNKCJONALNE ZABIEGI SUPER PREMIUM Seria Super Premium korzysta z różnorodnych wysokiej jakości źródeł białka.

Asortyment obejmuje wybór hipoalergicznych receptur bez typowych alergenów pokarmowych dla psów - wołowiny, wieprzowiny, pszenicy, glutenu pszennego, nabiału i soi.
Wsparcie systemu odpornościowego Wsparcie skóry i sierści Wsparcie układu pokarmowego POBIERZ LISTĘ PRODUKTÓW
MyBrand receptury są dostępne w 10 różnych opakowaniach
Naturals SUPERFOOD 65® BEZ ZIARNA SUPER PREMIUM NATURALS FUNKCJONALNE ZABIEGI NATURALS The Naturals Gama oferuje wybór przepisów, które wykorzystują najlepsze, świeżo przygotowane źródła białka.

Asortyment obejmuje różnorodne receptury dla zwierząt domowych z wrażliwym układem pokarmowym. Wszystkie receptury są również naturalnie konserwowane ekstraktem z rozmarynu i nie zawierają sztucznych barwników ani konserwantów.
hipoalergiczny Wrażliwe trawienie Promuje zdrowe jelita POBIERZ LISTĘ PRODUKTÓW
MyBrand receptury są dostępne w 10 różnych opakowaniach
Funkcjonalne smakołyki SUPERFOOD 65® BEZ ZIARNA SUPER PREMIUM NATURALS FUNKCJONALNE ZABIEGI FUNKCJONALNE ZABIEGI Funkcjonalne przysmaki dla zwierząt stają się coraz bardziej popularne wśród właścicieli zwierząt, którzy koncentrują się na żywieniu i dobrym samopoczuciu.

Opracowaliśmy 5 unikalnych receptur, które zapewniają różne korzyści funkcjonalne, takie jak Skóra i sierść, układ pokarmowy, stomatologiczny, uspokajający i odporny. Każda receptura Functional Treat zawiera co najmniej 50% świeżo przygotowanych źródeł białka.
POBIERZ BROSZURA FUNKCJONALNOŚCI

MyHub została stworzona, aby zapewnić łatwy, prosty i przystępny sposób korzystania z najnowszych wiadomości, trendów, informacji żywieniowych, wskazówek dotyczących marki oraz możliwości, które pomogą Twojej marce w rozwoju.

Dostępne dla partnerów z Wielkiej Brytanii i ROI.

Dowiedz się więcej

Rozumiemy potrzebę wygody, dlatego stworzyliśmy platformę zamówień online, która pozwala składać zamówienia o każdej porze dnia w dowolnym miejscu na świecie. Potrzebujesz tylko laptopa i danych logowania.

Wkrótce na rynkach europejskich.

Dowiedz się więcej

Masz dostęp do szerokiej gamy produktów, które możesz zamówić w dowolnym momencie. Produkty te mogą zostać dostarczone pod Twoje drzwi lub drzwi klienta w ciągu 48 godzin * za pośrednictwem naszego zaufanego kuriera.

Dostawa w ciągu 48 godzin jest dostępna tylko w Wielkiej Brytanii i Irlandii.

Dowiedz się więcej

Poznaj swoich menedżerów konta

Po zostaniu partnerem otrzymasz dedykowanego Account Managera, który będzie odpowiedzialny za zrozumienie twoich pragnień i potrzeb oraz zapewnianie pomocy na całej drodze do sukcesu.

Account Managerowie będą koordynować wiele różnych zespołów serwisowych, aby zapewnić indywidualne rozwiązania dla Twojej marki.

znak Mark Ellis MyBrand Menadżer konta Wielka Brytania i Irlandia + 44 (0) 1257 633 251 Kliknij tutaj, aby wysłać e-mail Mark Ellis MyBrand Menedżer konta w Wielkiej Brytanii + 44 (0) 1257 633 251 e-mail mark.ellis@ga-petfoodpartners.co.uk Mark Ellis MyBrand Menedżer konta w Wielkiej Brytanii + 44 (0) 1257 633 251 e-mail mark.ellis@ga-petfoodpartners.co.uk Wayne Wayne Andrews New Business Development Account Manager Wielka Brytania i Irlandia + 44 (0) 1257 633 216 Kliknij tutaj, aby wysłać e-mail Wayne Andrews New Business Development Account Manager + 44 (0) 1257 633 216 e-mail newbusiness@ga-petfoodpartners.co.uk Wayne Andrews New Business Development Account Manager + 44 (0) 1257 633 216 e-mail newbusiness@ga-petfoodpartners.co.uk EwaJ Ewa Jaworska Menedżer ds. Klientów w Szkocji i Irlandii + 44 (0) 1257 633 121 Kliknij tutaj, aby wysłać e-mail Ewa Jaworska Menedżer konta Szkocji i Irlandii + 44 (0) 1257 633 121 e-mail ewa.jaworska@ga-petfoodpartners.co.uk Ewa Jaworska Menedżer konta Szkocji i Irlandii + 44 (0) 1257 633 121 e-mail ewa.jaworska@ga-petfoodpartners.co.uk Linda Linda Kirby-Smith Menedżer konta w północnej Anglii + 44 (0) 1257 633 220 Kliknij tutaj, aby wysłać e-mail Linda
Kirby-Smith
Menedżer konta w północnej Anglii + 44 (0) 1257 633 220 e-mail linda.kirby-smith@ga-petfoodpartners.co.uk
Linda
Kirby-Smith
Menedżer konta w północnej Anglii + 44 (0) 1257 633 220 e-mail linda.kirby-smith@ga-petfoodpartners.co.uk
Gaynor Gaynor Ware Menedżer konta południowo-zachodniej Anglii i Walii + 44 (0) 1257 633 221 Kliknij tutaj, aby wysłać e-mail Gaynor Ware Menedżer konta południowo-zachodniej Anglii i Walii + 44 (0) 1257 633 221 e-mail gaynor.ware@ga-petfoodpartners.co.uk Gaynor Ware Menedżer konta południowo-zachodniej Anglii i Walii + 44 (0) 1257 633 221 e-mail gaynor.ware@ga-petfoodpartners.co.uk Nicola Nicola Hunt Account Manager we wschodniej Anglii + 44 (0) 1257 633 216 Kliknij tutaj, aby wysłać e-mail Nicola Hunt Account Manager we wschodniej Anglii + 44 (0) 1257 633 116 e-mail nicola.hunt@ga-petfoodpartners.co.uk Nicola Hunt Account Manager we wschodniej Anglii + 44 (0) 1257 633 116 e-mail nicola.hunt@ga-petfoodpartners.co.uk Jayne Jayne Dawson Menedżer ds. Klientów w regionie południowo-wschodnim + 44 (0) 1257 633 278 Kliknij tutaj, aby wysłać e-mail Jayne Dawson Menedżer konta w południowo-wschodniej Anglii + 44 (0) 1257 633 278 e-mail jayne.dawson@ga-petfoodpartners.co.uk Jayne Dawson Menedżer konta w południowo-wschodniej Anglii + 44 (0) 1257 633 278 e-mail jayne.dawson@ga-petfoodpartners.co.uk Catherine Leeson Wewnętrzny menedżer konta Francja + 33 (0) 4 81 68 17 84 Kliknij tutaj, aby wysłać e-mail Catherine Leeson Wewnętrzny francuski Account Manager + 33 (0) 4 81 68 17 84 e-mail catherine.leeson@ga-petfoodpartners.fr Catherine Leeson Wewnętrzny francuski Account Manager + 33 (0) 4 81 68 17 84 e-mail catherine.leeson@ga-petfoodpartners.fr Magdalena Świechowska Wewnętrzny menedżer konta Niemcy + 33 (0) 4 81 68 17 84 Kliknij tutaj, aby wysłać e-mail Magdalena Świechowska Wewnętrzny niemiecki Account Manager + 33 (0) 4 81 68 17 84 e-mail magdalena.swiechowska@ga-petfoodpartners.de Magdalena Świechowska Wewnętrzny niemiecki Account Manager + 33 (0) 4 81 68 17 84 e-mail magdalena.swiechowska@ga-petfoodpartners.de Ewa Drużkawiecka Wewnętrzny menedżer konta Polska + 48 (0) 523 047 002 Kliknij tutaj, aby wysłać e-mail Ewa Drużkawiecka Wewnętrzny polski Account Manager + 48 (0) 523 047 002 e-mail ewa.druzkawiecka@ga-petfoodpartners.pl Ewa Drużkawiecka Wewnętrzny polski Account Manager + 48 (0) 523 047 002 e-mail ewa.druzkawiecka@ga-petfoodpartners.pl Alfredo Andreoli Wewnętrzny menedżer konta Włochy +39 02 8295 5714 Kliknij tutaj, aby wysłać e-mail Alfredo Andreoli Wewnętrzny włoski opiekun klienta +39 02 8295 5714 e-mail alfredo.andreoli@ga-petfoodpartners.it Alfredo Andreoli Wewnętrzny włoski opiekun klienta +39 02 8295 5714 e-mail alfredo.andreoli@ga-petfoodpartners.it Diana Miralles Wewnętrzny menedżer konta Hiszpania + 34 911 43 65 21 Kliknij tutaj, aby wysłać e-mail Diana Miralles Wewnętrzny hiszpański Account Manager + 34 911 43 65 21 e-mail diana.miralles@ga-petfoodpartners.es Diana Miralles Wewnętrzny hiszpański Account Manager + 34 911 43 65 21 e-mail diana.miralles@ga-petfoodpartners.es Jose Pinto Wewnętrzny menedżer konta Portugalia +351 220 280 256 Kliknij tutaj, aby wysłać e-mail Jose Pinto Wewnętrzny menedżer ds. Klientów w Portugalii +351 220 280 256 e-mail jose.pinto@ga-petfoodpartners.pt Jose Pinto Wewnętrzny menedżer ds. Klientów w Portugalii +351 220 280 256 e-mail jose.pinto@ga-petfoodpartners.pt Hans Kok Wewnętrzny menedżer konta Holandia i Belgia + 31 (0) 13 808 00 65 Kliknij tutaj, aby wysłać e-mail Hans Kok Wewnętrzny menedżer ds. Klientów w Holandii i Belgii + 31 (0) 13 808 00 65 e-mail klantenservice@ga-petfoodpartners.nl Hans Kok Wewnętrzny menedżer ds. Klientów w Holandii i Belgii + 31 (0) 13 808 00 65 e-mail klantenservice@ga-petfoodpartners.nl Bianca Pawar Wewnętrzny menedżer konta Szwecja + 44 (0) 1257 633 227 Kliknij tutaj, aby wysłać e-mail Bianca Pawar Wewnętrzny szwedzki menedżer konta + 44 (0) 1257 633 227 e-mail bianca.pawar@ga-petfoodpartners.co.uk Bianca Pawar Wewnętrzny szwedzki menedżer konta + 44 (0) 1257 633 227 e-mail bianca.pawar@ga-petfoodpartners.co.uk Maki Radford Wewnętrzny menedżer konta Japonia + 44 (0) 1257 633 225 Kliknij tutaj, aby wysłać e-mail Maki Radford Wewnętrzny japoński menedżer konta + 44 (0) 1257 633 225 e-mail maki.radford@ga-petfoodpartners.jp Maki Radford Wewnętrzny japoński menedżer konta + 44 (0) 1257 633 225 e-mail maki.radford@ga-petfoodpartners.jp

Czasami warto spojrzeć z perspektywy innego Partnera z perspektywy poufności. Oto autentyczny wywiad z jednym z naszych MyBrand Partnerzy z siedzibą w Wielkiej Brytanii

Jak odkryłeś AH?

Podszedł do nas jeden z przedstawicieli handlowych GA. Przedstawił nam koncepcję posiadania własnej marki karmy dla zwierząt. Myśleliśmy, że skorzystamy z okazji i wkrótce potem przyjęliśmy nasze pierwsze zamówienie karmy dla psów Super Premium i od tamtej pory nie oglądaliśmy się za siebie.

Dlaczego wybrałeś AH?

Wybraliśmy firmę GA ze względu na ich doświadczenie i szeroki katalog produktów. GA była również jedną z pierwszych firm na rynku, które zaoferowały możliwość stworzenia własnej marki karmy dla zwierząt z własnym logo.

Cała karma dla zwierząt GA jest produkowana w Wielkiej Brytanii, co uznaliśmy za fantastyczną okazję do wykorzystania jako jeden z naszych wyjątkowych punktów sprzedaży. Jesteśmy również lokalni w siedzibie GA, co pozwala nam z łatwością odbierać karmę dla zwierząt. Fakt, że GA jest zaangażowany w produkcję przyjazną dla Ziemi i minimalny wpływ na środowisko, był również kolejnym czynnikiem, który wpłynął na naszą decyzję.

Jak oceniasz proces zostania partnerem w AH?

Proces był bardzo łatwy do zrozumienia i prosty. Abyśmy mogli w coś zainwestować, proces musi wynosić 1,2,3 i tak właśnie było stawaniem się partnerem w GA.

Posiadanie własnego dedykowanego opiekuna konta ułatwiło komunikację z GA i pozwoliło nam korzystać z różnorodnych usług i pomocy oferowanej przez GA, na przykład wewnętrznym projektantom, którzy pracowali z nami przy projektowaniu naszego logo i etykiet. Po prostu daliśmy im wizję, a oni wrócili z projektami. To było takie proste!

Jakie są zalety bycia partnerem z GA?

Bycie partnerem GA ma kilka zalet. Marże to z pewnością duży plus! Możemy oferować produkty, które chcemy, po żądanych cenach. Z naszych produktów bezzbożowych, które sprzedajemy, możemy zarobić do 10–11 funtów na opakowaniu żywności bezzbożowej, co daje około 45% zysku! To jest fantastyczne!

Kolejną zaletą bycia partnerem GA jest to, że możemy poprosić o próbki karmy dla psów, aby dostarczyć je naszym klientom, które trafiają do naszego sklepu. Dzięki temu nasi klienci mogą spróbować naszej karmy dla psów i sami mogą przekonać się, że dostarczana karma jest najwyższej jakości. Często prowadzi to do tego, że wracają do nas i kupują pełną torbę.

Jak wypadają marże w porównaniu z markami na półkach?

Marże asortymentu Grain Free w porównaniu z innymi markami są z pewnością wyższe. Możliwość ustalenia własnej ceny pozwala nam zwiększyć marżę w porównaniu z innymi markami non GA. Kupując inne marki, istnieje pewna presja, aby sprzedać to klientowi. Jednak z naszym własnym asortymentem nie mamy presji, ponieważ możemy zamawiać, kiedy chcemy, a to doprowadziło do lepszej rotacji naszych produktów. Wraz z rozbudowywaniem bazy klientów zwiększyliśmy naszą przestrzeń na półkach dzięki naszej gamie produktów i teraz mamy własną witrynę e-commerce.

Jak skuteczny jest Twój wybieg bez zbóż?

Zaczęliśmy od udanej sprzedaży gamy Super Premium i szybko zdaliśmy sobie sprawę, że istnieje możliwość sprzedaży receptur bezzbożowych. Z pomocą GA przenieśliśmy asortyment do toreb bordowych, co pomaga nam odróżnić nasz produkt od innych partnerów GA. Jednym z powodów, dla których uważamy, że produkty bezzbożowe odniosły taki sukces, jest to, że składniki są tak wysokiej jakości.

Nasi klienci są gotowi zapłacić wyższą cenę, ponieważ podoba im się to, co je ich pies i korzyści, jakie przynosi to ich psom. Kiedy klient pyta o nasze przepisy, otrzymaliśmy od GA różnorodne materiały marketingowe, aby poszerzyć naszą wiedzę na temat tego, jak każdy przepis może być korzystny dla psów.

Translate »